Monday 27 June 2011

perlu ke aku meneruskan?



hi semua..baru hari nie ada peluang untuk menulis entry baru, 
sejak kebelakangan ni aku sibuk  menyiapkan assignment aku..huhu ada tiga subject semuanya..
letih la memikir n mencari idea..semuanya nak 2500 patah perkataan ke atas..
kekeringan idea...ermm last2 copy jer la dari dunia sesawang nie,,edit sikit2 je la..
dah hampir 10 tahun aku tak mengadap buku nie,,kepala berat sangat,,rasa macam beban pulak..
pernah juga terpikir nak berhenti je..ye la awal2 semester nie boleh la
kalau nak quit, kalau dah dua tiga semester sayang jugak..
hukhuk....haruskah aku teruskan..?




21 comments:

Awan said...

teroskan je..mungkin ade rezeki di situ...:D

http://msz90.blogspot.com/2011/06/betul-ke-part-2.html

emydiaz3 said...

yeke awan..thanks ye untk pendapat..

syaz said...

ermm...sian...kuatkan semangat..pasti ada hikmahnya tue..chaiyok

Kyra Elric said...

sabar yer :)

Adam Idris said...

Teruskan, once u quit nanti lagi malas nak sambung,
tapi whatever it is, the decision is yours.
Okeh :)

missyphoebe said...

the pic is so cute :)wished I could understand what you posted :)

Nikmat Iman dan Islam said...

Emy blajar OUM ke? rasanya siapa pun yg smbung blajar mmg akan melalui rasa mcm ni. Kadang2 motivasi tinggi, kadng2 down terus hehe.. apa pun jgn lah quit.. nnt tgk org lain grad kita jgak nyesal.. teruskan...
patah sayap bertongkat paruh.. good luck ;-)
http://dua-nikmat-agung.blogspot.com/

emydiaz3 said...

a'ah pandai teka ...itulah...tgh pikir2 n takut menyesal pulak nanti..tangguh2 umor pon makin meningkat pulak..huhu..
thanks atas nasihat ye..high appreciate..=)

NAY said...

undian saya...teruskan aja..:)

emydiaz3 said...

thank ye Nay..=) ramai yang suruh teruskan..

Alif Haris said...

ya harus teruskan ..jgn give up okeh :)

Wanie said...

amik kos ape emy..?
jgn mudah putus asa ok..

emydiaz3 said...

emy ambik kos business admin..harap2 boleh bawak la..thanks all.

izura_maizura said...

teruskan!kamu boleh.chaiyok!saya pon ade trase mcm kamu before this,tapi cube kuatkan semangat.harus meneruskan.gud luck ^^,

syafa said...

setiap kesusahan akn terselit kesenangan :)

syiela said...

jgn give up... teruskan usaha & kuatkan semangat!

~MAWAR~ said...

salam perkenalan utk emy..pendapat saya..teruskan sahaja..kejayaan tidak akan muncul tanpa kepayahan..saya pun student jugak.tp dah kahwin dan ada anak sorang..bg saya tak ade ape yang memayahkan dalam hidup ni..kecuali kita bersabar menempuhinya.Insyaallah..

jom sama2 belajar dgn lebih baik!! chayyok2!

hehe motivasi utk awak dan saya skali.

Bo the Nerd said...

Teruskan saja. Nanti benda ni akan bermain2 di kepala sbb dia akan jadi macam unfinished business.
Bo pun ada unfinished business dgn ACCA studies,Bo siap berhenti kerja untuk habiskan akhir tahun ini.
Teruskan ye!

nurshaf said...

teruskan, tapi awak ni nampak mcm dah biasa dengan blog, follower, comment tak nampak mcm sebulan br buat blog ... :D

Unknown said...

teruskan je la...
orang kata buat kerja biar sampai
habis..
baru la nampak kesan nya nanti..
hasil nya nanti mesti kita akan puas hati..

emydiaz3 said...

terima kasih semua...pendapat kalian memang berguna..=) akan aku jadikan panduan..